Rad brzinom smenjivanja slika

Instalacija sa promenljivim softverom. Muzika i dizajn zvuka – Torus, 2020

Rad brzinom smenjivanja slika je softver koji brzinu smenjivanja slika stavlja u prvi plan kao svoj centralni mehanizam, i ističe ga kao ekonomsku propoziciju. Delo se bavi tehnološkom pretpostavkom iz domena gejminga da je ‘realizam’ konstantan eksponencijalni pokret hardvera i softvera, kojim se dolazi do fotorealistične reprezentacije fizičkog sveta. Kompjuter je glavni lik samog rada, čiji je osnovni cilj efikasno renderovanje forsiranjem do sopstvenih krajnjih granica. Softver kontinuirano pamti svoj učinak i radi u skladu sa tim − uz povremenu samo-optimizaciju kroz pauziranje, resetovanje ili dodatni trud se da bolje renderuje. Ovo je lekcija o građenju sveta kroz pragmatično sastavljanje sveta na ekranu i narativ koji nastaje kompjuterskom reakcijom na softver. Ovim putem delo dovodi u pitanje sve precizniju fotorealističnu reprezentaciju sveta u igricama i simulacijama, bez istovremene reprezentacije materijalnih realnosti pomenutog sveta.

Running at Frame Rate
FIlip Kostic

Filip Kostić je umetnik i istraživač koji živi u Los Anđelesu. Njegov rad ispituje odnos između sopstva, učitanog i neprekidno ažuriranog digitalnog sopstva, i mehanizama aparata koji olakšavaju učitavanje. Kostićeva umetnička praksa poigrava se i deluje u okviru postojećih kulturnih struktura, kao što su platforme za razmenu informacija, gejminga, simulacija i videa, tako što pozajmljuje i koristi njihove jezike i sredstva za proizvodnju. Kostić je docent na odseku za dizajn interakcije na ArtCenter Koledžu za dizajn. Kostićev rad prikazan je na Projektwohnung Krudebude u Lajpcigu, NAVEL-u, Elevator Mondays, Tiger Strikes Asteroid i Roger’s Office u Los Anđelesu, na Springbreak Art Show u Njujorku i Wind Tunnel Gallery u Pasadeni.
filipkostic.site

Related post

Autor: Žiga Pavlovič VRT P.T.I.C.H: Vizije hitrih preobrazb: dojemanje skozi potopitveno kinematsko hiperrealnost je VR instalacija Žige Pavloviča, ki raziskuje...

Autor: Đejmi Hadrović Zenica mog oka 1974 je imerzivna umetniška novomedijska instalacija, ki raziskuje zgodovino in vpliv najvišjega dimnika v...

„Cilj našeg pristupa je da se polje kulture dominantno vizuelnog opažanja usmeri prema otvorenijim interdisciplinarnim saznajno-kreativnim postupcima u kojima je...

„Rilkeova definicija lepote relevantna je za iskustvo istraživanja i stvaranja iz ruševina: ’Jer šta je lepota ako ne sam početak...

SR