SEKVENCA OSTATKA

Matematički haos se može istražiti na vrlo kreativan način. Potrebno je odabrati broj između 0 i 1, a instalacija će pomoću iterativne nelinearne dinamičke funkcije poznatije kao „logistička mapa“ dati određeni rezultat u vidu haosa. Dobijeni rezultat će postati „seme“ u algoritmu koji će od njega stvoriti muziku i vizualizaciju. Pri promenama vrednosti parametara mape muzika se menja kroz predvidive i nepredvidive šablone, a zvuk koji nas nosi kroz matematiku uređenosti i haosa možda će otvoriti vrata ka jednoj novoj i neobičnoj grani matematike.

Biografije:

Vukašin Stančević se još kao tinejdžer zanimao za umetnost, kompjutere, video-igre i elektroniku. Svi ti hobiji i formalna edukacija na Fakultetu primenjenih umetnosti, gde je završio osnovne i master studije fotografije, oblikuju ga kao multidisciplinarnog umetnika.

Nikola Vuković je student informatike na Matematičkom fakultetu. Sa velikom ljubavlju prema dizajnu i vizuelnim umetnostima, kao i višegodišnjom programerskom i matematičkom pozadinom, pritekao je u pomoć Vukašinu kako bi realizovali njegovu ideju kreativnog haosa.

Andrej Bunjac je istraživač na Institutu za fiziku u Beogradu, ali je takođe i nastavnik matematike, pisac stripova i kolekcionar i dizajner društvenih igara. U svojoj misiji da svoje znanje prenese na nov, neformalan način, prihvatio je Vukašinovu ponudu za saradnju na ovom projektu.

Related post

PartArt4OV sa ponosom najavljuje svoj prvi otvoreni poziv za inovativne, interdisciplinarne i participativne umetničke inicijative koje angažuju lokalne zajednice u...

Galaksija KIKK, zajedno sa partnerima TRAKK Creative Hub, Astronomskom opservatorijom Univerziteta u Namuru i Kulturnim centrom Delta, pokreće umetničko-naučnu rezidenciju...

Galaksija KIKK, u saradnji sa Kreativnim čvorištem TRAKK i Kulturnim centrom CCN/Namur, raspisuje konkurs za umetničku rezidenciju sa temom Ecological...

Globalna mreža muzeja vode (VAMU-NET), kao jedan od partnera evropskog projekta SOIL TRIBES – Glocal Ecosystems Restoring Soil – Values,...

SR