Culture Academy je međunarodni recenzirani časopis za kulturnu nauku i istraživanje menadžmenta.koji objavljuje članke koji se odnose na sledeće oblasti: kulturna ekonomija i menadžment, kulturne i kreativne industrije, menadžment kulturnog nasleđa, kulturni turizam i menadžment, menadžment muzeja, folkloristika, kulturne politike, kulturna diplomatija, korporativna kultura, urbana kultura i menadžment, kulturno pokroviteljstvo, kulturni prostor i pejzaž, uporedna kultura, pokretno kulturno nasleđe, usmena kultura, pisana i štampana kultura, elektronska kultura, virtuelna i digitalna kultura, kulturne promene, politička kultura, eko-kultura, humoristička kultura, dečja kultura, popularna kultura, masovna kultura, urbani identitet i brend, geografske oznake, tradicionalna znanja, kulinarska kultura, tradicionalno pozorište, kultura igre i sporta, rodni identitet i kultura, kultura migracija i menadžment, kultura zabave, kulturni dizajn, usmena istorija, književna ekonomija, vizuelna kultura, kulturno pamćenje i menadžment itd.
Časopis ima za cilj da doprinese:
• stvaranju platforme za međunarodnu kulturnu nauku i istraživanje menadžmenta u Turskoj i turskom svetu, a time i formiranju platforme za sastanke, deljenje, interakcije kao kritičkog, kreativnog, analitičkog i produktivnog prostora za naučnike koji se bave navedenim oblastima,
• umnožavanju projekata primenjene kulture visoke vrednosti i uticaja koji će povećati vidljivost, zastupljenost i prezentaciju turske kulture na međunarodnim platformama,
• raspravi o teorijskim i praktičnim dimenzijama strateškog značaja interakcije između kulturnih kreativnih industrija i kulturnog nasleđa i pamćenja u domenu održivog ekološkog, društvenog, kulturnog i ekonomskog razvoja,
• povećanje društvene korisnosti i produktivnosti proizvodnjom novih, kreativnih savremenih proizvoda, usluga i interakcija na osnovu istraživačkih materijala dobijenih iz tradicionalnih kulturnih studija,
• identifikaciji kontakt oblasti koja može da okupi kulturne radnike/ce, naučnike/ce koji se bave različitim aspektima kulture, kao i zaposlene u kreativnim industrijama .
U tom kontekstu, časopis Culture Academy ima za cilj da razvija, aktivira i širi međunarodnu naučnu saradnju i stručnu zajednicu novim, kreativnim i originalnim metodama, pristupima, podacima, publikacijama, projektima, programima i politikama, u zavisnosti od adaptacija i transformacija u kulturnoj nauci i menadžmentu. istraživanjima kulturi i društvenom kontekstu.
Vise podataka možete naći ovde.